d'increment en entrega d'aliments

458.643€ d'inversió social

Acollida i acompanyament

Escoltem les persones que se’ns adrecen i establim un pla de treball per superar les situacions de vulnerabilitat.

Fem Comunitat

Proporcionem espais de trobada oberts a tothom, amb l’objectiu de millorar la participació en les activitats socials per evitar l’exclusió.

Ubuntu

Treballem per recuperar la motivació i l’interès a través del suport emocional a persones en risc d’exclusió.

78% dels participants són dones

17.204 cistelles distribuïdes

123% d'increment

Rober

Reutilitzem la roba descartada i en potenciem el consum sostenible entre les persones amb pocs recursos econòmics.

4.511 d'inversió

Infància i família

83% millora resultats acadèmics

73% valora positivament l'acompanyament

46 persones participants

674 intervencions

4 persones participants

Ecosol, empresa d'inserció

Fomentem la inserció laboral a través de la contractació de personal per al Centre de Distribució d'Aliments i serveis de neteja, a través de la Cooperativa Santa Clara.

2 persones contractades

80 persones participants

2% obté el certificat

El Perfil de les persones que acollim