531.322€ d'inversió social

Al Servei d'Acollida escoltem les persones que se’ns adrecen i establim un pla de treball per superar les situacions de vulnerabilitat.

són homes

en situació irregular

sense habitatge

15.951 cistelles entregades

Rober

Reutilitzem la roba descartada i en potenciem el consum sostenible entre les persones amb pocs recursos econòmics.

4.413€ d'inversió

Infància, joves i família

88% millora resultats acadèmics

66% millora relacions socials

96% de valoració positiva

Sense Llar i Habitatge

Sense Llar

Sortim al carrer per localitzar i contactar amb persones en situació de sensellarisme amb l’objectiu d’evitar que la manca d’habitatge empitjori les situacions d’exclusió social i que les persones puguin tenir autonomia i millorar la seva qualitat de vida.

66% de seguiment periòdic

Pisos d'Acollida Temporal per a la Inclusió

Dones i mares amb fills a càrrec que pateixen precarietat econòmica severa conviuen de manera temporal en pisos compartits per millorar l’autonomia personal.

100% necessitats bàsiques cobertes

406 intervencions

Ecosol

Fomentem la inserció laboral a través de la contractació de personal per al Centre de Distribució d'Aliments i impulsant el servei de missatgeria sostenible.

6 persones contrectades

30% troba feina

69% es troba en situació irregular

Servei d'Assessorament a l'Immigrant

Proporcionem assessorament legal i suport jurídic per resoldre qüestions relacionades amb temes d’estrangeria.

603 intervencions jurídiques

100 recursos redactats i presentats