Intineraris Integrals d'Inserció Sociolaboral

Defensem l’accés a una feina digna

296.478€

inversió social

projectes

satisfetes amb el servei rebut

Orientació Sociolaboral

Millorem el nivell d’ocupabilitat de les persones amb especial dificultat per trobar feina a través d’un itinerari personal.

Formació en Alternança

Oferim formació en competències bàsiques i formació tècnica i professional a joves tutelats o extutelats per l’administració.

Pretaller Neteja

Els serveis de neteja representen una oportunitat laboral per a moltes persones amb dificultats per accedir a una feina més qualificada.

Anem x Feina

Formem professionalment les persones que atenem, tot valorant la demanda de llocs de feina del mercat laboral.

Intermediació Empreses - Incorpora

Un equip professional fa d’intermediari entre les persones ateses per Càritas i que participen activament en la recerca de feina i les empreses que ofereixen llocs de treball.

Intermediació Famílies

Orientem i acompanyen les persones que cerquen feina i informem en matèria de normativa de llar i de contractació a les empreses o particulars que poden oferir llocs de treball en el sector del treball de la llar.