Trobar una feina és una prioritat de moltes de les persones que s’adrecen a Càritas. L’ocupació laboral ens permet desenvolupar-nos com a persones i la retribució econòmica conforma la base per poder viure amb dignitat al país d’acollida. El Servei d’Orientació Sociolaboral se centra a millorar el nivell d’ocupabilitat de les persones amb especial dificultat per trobar feina.

Orientem i acompanyem les persones a través d’un itinerari personal, centrat en les seves potencialitats i necessitats, i les impliquem en la recerca activa de feina, tot esperant que puguin incorporar-se al mercat de treball.

persones ateses

intervencions

acaben el procés

persones troben feina

Finançament: Generalitat de Catalunya-Departament de Treball, Afers Socials i Famílies amb càrrec a l'assignació tributària del 0,7% de l'IRPF, Fundació Bancària "la Caixa" i Fons Social Europeu-Programa Operativo de Inclusión y Economía Social (POISES).