Servei d'Intervenció d'Educativa

Hi ha molts infants que no compten amb un espai adequat o que no poden rebre l’acompanyament suficient per seguir els processos d’aprenentatge en igualtat de condicions. El Servei d’Intervenció Educativa és un projecte socioeducatiu de referència implantat arreu del territori, que ofereix un espai de relació, treball en valors i reforç escolar per garantir la igualtat d’oportunitats de tots els infants. A la pràctica, equips formats per professionals i persones voluntàries acompanyen els grups d’escolars diverses tardes a la setmana, i organitzen activitats lúdiques, de treball i de relació per millorar els seus hàbits d’estudis, així com les seves habilitats personals i relacionals, amb la participació de les famílies i de forma coordinada amb tot l’entorn educatiu.

persones ateses

persones beneficiades

persones voluntàries

Finançament: Ajuntament d'Anglès, Banyoles, Camós, Castell-Platja d'Aro, Cornellà de Terri, Figueres, Girona, La Bisbal d'Empordà, Pals, Porqueres, Roses, Santa Cristina d'Aro, Salt, Sant Pol de Mar, Torroella de Montgrí i Verges, Generalitat de Catalunya-Departament de Treball, Afers Socials i Famílies amb càrrec a l'assignació tributària del 0,7% de l'IRPF, DipSalut-Organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona, Diputació de Barcelona, Fundació Bancària "la Caixa", Consell Comarcal del Pla de l'Estany, Fundació Girona Est i Càritas Espanyola-Convenio Loterias.