Gestió de magatzem, encarregada de caixa i atenció al públic

Es realitzen tasques de gestió de magatzem, encarregada de caixa i atenció al públic en 9 Centres Distribució d’Aliments en diferents poblacions de la diòcesi: Girona, Salt, Roses, Olot, Lloret de Mar, Figueres, Banyoles, Torroella de Montgrí i Santa Coloma de Farners. En aquesta línia de treball s’ofereix un contracte de, mínim, 21 hores setmanals subjecte al conveni del comerç, entre 6 i 36 mesos. El 2020 s'han ofert 11 llocs de treball d’inserció, 9 d'encarregats de botiga i 2 de mosso magatzem. Així com també s’han pogut tenir 2 llocs de treball fent neteja i desinfecció d’aquests espais.

17

persones contractades

Finançament: Generalitat de Catalunya-Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i Fondo Santander Solidario