Centres de Distribució d'Aliments

Els Centres de Distribució d’Aliments són fruit d’un conveni amb diverses entitats i institucions públiques i permeten cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació i higiene de persones i famílies amb greus dificultats econòmiques, a través d’un sistema d’entrega dignificada i equitativa. Des de l’inici de la pandèmia, els Centres de Distribució d’Aliments van mantenir-se oberts i operatius, gràcies a un gran esforç dels seus equips, especialment del voluntariat, i d’una reorganització logística que va permetre atendre l’augment de la demanda provocat per la crisi sociosanitària mantenint totes les mesures de seguretat. Aquesta xarxa de centres també ofereix formació sobre nutrició, estalvi domèstic i promou d’adquisició d'hàbits saludables entre les persones participants.

persones ateses

persones beneficiades

Finançament: Ajuntament d'Albons, Olot, Ullà, Begur, Bellcaire d'Empordà, Figueres, Garrigoles, Girona, Gualta, Lloret de Mar, Palafrugell, Pals, Roses, Salt, Santa Coloma de Farners, Tallada d'Empordà, Verges i Vilopriu, Consell Comarcal de l'Alt Empordà, Consell Comarcal del Pla de l'Estany, Consorci Benestar Social Gironès-Salt, Consorci d'Acció Social de la Garrotxa, DipSalut-Organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona i Generalitat de Catalunya-Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i Fundació Bancària "la Caixa".